Ny design på Flaggbloggen!

Som du kanske märker så har jag bytt design på Flaggbloggen. Anledningen är att jag vill få en mer modern design som framför allt ger en bättre överblick över inläggen.

Med den förra designen tyckte jag att det senaste inlägget tog upp för mycket plats så att många läsare riskerade att missa just det inlägget de var intresserade av bara för att de inte orkade scrolla. Den här designen är också bättre anpassad för mobila enheter.

I samband med den nya designen gjorde jag en mindre uppdatering av logotypen också.

Hoppas du gillar den nya designen lika mycket som jag gör!

Kommentera

